Spaans en vrijwilligerswerk in Ecuador - Reisverslagen van Roos Hulscher - WaarBenJij.nu Spaans en vrijwilligerswerk in Ecuador - Reisverslagen van Roos Hulscher - WaarBenJij.nu

Spaans en vrijwilligerswerk in Ecuador

Vrijdag 25 juli 2014 vertrek ik voor een maandje naar Ecuador. De eerste week krijg ik veel spaanse les en logeer ik bij een gastgezin. Zo hoop het de taal zo snel mogelijk op te pikken. In de drie weken die daarna komen ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis.
Ik hoop dat ik tijd heb om af en toe een reisverslagje te typen, die zal je hier dan kunnen lezen :)

Recente Reisverslagen:

Roos

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6903

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Spaans en vrijwilligerswerk in Ecuador

Landen bezocht: